31 Ekim 2011 Pazartesi

Sonbahar renk soleni ve Paris Arboretum'u

Bir kisim fotograflari diger bloguma yukledim. Umarim sizde benim kadar keyif alirsiniz. Fotograflari nefesimi tutup cektim o kadar heyecanliydim ki. 2011 Agac yili bildiginiz gibi. Paris'teki tum parklar guzel hazirlanmis, zaten sehir 100 yillik agaclarla suslu, onlara bilgilendirici yazilar asmislar bu kismina baska bir postta yer verecegim. Simdi biz sonbaharin harkulade renk cumbusuyle basbasa kalalim. Gecen seneki fotograflar ise burada.
Acer agaci cesitleri

Gingko Biloba/ Mabet Agaci

Fagus sylvatica L."Bornyensis"/Aglayan Kayin Agaci alttan gorunus

Aglayan Kayin Agaci distan gorunus



Buyuk yaprakli mese

acer





Acer japonicum Thunb. "Aconitifolium"


Resim yazısı ekle

lale agaci


8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Of, ne diyeyim orada olmak istedim. Antalya'da daha tek yaprak sararmadı:))

Selen dedi ki...

çok güzel çok. sağolun.

guguk kuşu dedi ki...

harika bir görsel şölen, Tanrıya inanmamak mümkün değil, ben o banklarda, o piknik masasında kalakaldım...geri dönülmezki şimdi:D

Meyvelitepe dedi ki...

Diğer blogtan, hemen buraya koştum. Nefes kesici, sonbahar da, belli ki Paris de! Teşekkürler paylaştığın için:)

Kiraz Limanı dedi ki...

Bu fotoğraflar yüzünden romantik duygulara daldım..İş konsantrasyonumu siz tahmin edin artık :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Muhteşem!
Hava güzelmiş şansa, değil mi?
:))

A Kadir Bekçi dedi ki...

Sonbaharda ağaçlar bir başka güzel oluyor.Çok güzel resimler.Birde Ağlayan kayın ağacının hikayesini merak ettim.Cittaslow Seferihisar'dan selamlar.

Tijen dedi ki...

Sonbahar ne güzel bir zaman doğayı gözlemlemek için. Biz de çekimlerimiz için dolaştığımız yerlerde doya doya yaşadık renklerin alegorisini.